Dag 1 - 15 fakta om dig själv + en bild.

fakta 1. Jag är född den 16 juli 1998.
fakta 2. Jag är bassist i ett band som heter Nitunas.
fakta 3. Jag går i musikklass.
fakta 4. Min bästavän heter Mindie.
fakta 5. min musiksmak varierar sig från vilket humör jag är på, men dom jag lyssnar mest på är, The clash, Lars Winnerbäck, Melissa Horn, Håkan Hellström, Joakim Thåström, Stefan Sundström, Kent, Lisa Ekdahl och Bright Eyes.
fakta 6. Jag hatar fåglar.
fakta 7. Jag har fyra systrar (två halvsystrar och två bonusystrar)
fakta 8. Jag är rejält blyg.
fakta 9. Jag känner mig alltid överdrivet lång!
fakta 10. Mitt favoritämne i skolan är svenska.
fakta 11. Mina favorit filmer är alla Irene Huss filmer.
fakta 12. Jag tycker Paul Simonon är den snyggaste jag sett (när han var ung iallafall...)
fakta 13. Sushi är min favorit mat!
fakta 14. Jag har en hundvalp som heter Doris, håhåh.
fakta 15. Jag älskar att åka slalom, så skjukt awesome!
lite om mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0